Je to s Hawaj.cz opravdová Hawaii?
V našem e-shopu se snažíme našim zákazníkům usnadnit objednávku od začátku až do konce. Stačí vyplnit pouze pár základních informací a během krátké chvilky je objednávka kompletní, zboží se již chystá a vy se můžete těšit vašemu bazénu, solární sprše nebo třeba zahradnímu grilu.
Při výběru zboží se snažíme zákazníkovi sdělit všechny potřebné informace a detailně popsat prvky, které jsou pro zvolený typ zboží důležité. Fotografie vkládáme v kvalitním rozlišení, s podrobnými detaily pro ideální představu o kvalitě zboží. Náš zákazník, náš pán, všichni to známe.
Pokud u našeho zboží vidíte štítek – zboží skladem, poté si můžete být jisti, že dané zboží je opravdu skladem. Disponujeme skladem o velikosti cca 2000m2 ve kterém skladujeme široký sortiment a naši pracovníci jsou připraveni, s radostí a úsměvem na tváři, toto zboží kdykoliv přichystat, zabalit a odeslat na vaši adresu.
Jakou rychlostí odesíláme zboží? Pokud je objednávka zboží provedena do udaného časového limitu, který je uveden na našich stránkách, pak je vaše objednávka vychystána okamžitě. Pokud jste zboží objednali po časovém limitu nezoufejte, vaše objednávka bude zabalena a odeslána následující pracovní den.
Jakého kurýra si při dodávce zboží zvolíte je pouze na vás. V 95 % našich odeslaných objednávek je dodací lhůta jeden pracovní den. Pokud se tak nestane a vaše zboží není doručeno následující pracovní den od odeslání zboží, prosím buďte trpěliví, kurýr už je na cestě k vám.
Jistě jste slyšeli o recenzích na heureka.cz a zboží.cz. Nejedná se pouze o obyčejné vyjádření svého názoru, ale naopak pro internetový obchod je to jakousi pomyslnou medailí. Pokud jste s naším obchodem spokojeni nebo nespokojeni, prosím vyjádřete svůj názor v emailovém dotazníku, budeme vám vděční.
Čas od času se stane, že zboží je již od výroby či vlivem transportu poškozeno. Taková situace se občas bohužel stává a v našem obchodě k ní dochází také. Pokud jste byli vyvolenými mezi poškozeným zbožím, prosím informujte nás, zašlete nám zboží k reklamaci a my se budeme snažit tuto reklamaci vyřešit v co nejkratší době a k vaší spokojenosti.
Nákup na internetu je určitý risk pro každého z nás. Z tohoto důvodu jsou zákazníci chráněni 14 denní lhůtou pro vrácení zboží bez udání důvodu. Pokud se zbožím nejste spokojeni, nebojte se tuto lhůtu využít. Jsme rádi, když jste spokojeni a právě proto se budeme snažit vám maximálně vyjít vstříc při vrácení zboží.