Lodní motory Maxima a jejich specifikace
I.Nízký hluk
ii. Nízká spotřeba elektrického proudu což zajistí delší dobu provozu
baterie na jedno nabidí
iii. Systém pro kapacitní ochranu baterie – pokud jedete pomalu, dochází
automaticky ke snižování proudu a baterie tak při pomalém pohybu
lodě nebo člunu vydrží daleko více
iv. Síla – použití skleněných vláken při výrobě pohyblivých součástí lodního motoru
zaručuje díky snížení hmotnosti oproti původním ocelovým dílům daleko
větší sílu
v. Dlouhodobý provoz – při testování vydrží lodní motory pracovat bez přestání
více jak 500 hodin
vi. Možnost použití ve slané vodě- povrch mechanických částí je odolný
vůči kyselinám, slaná voda tak nezpůsobí poškození nebo korozi
motoru. Při používání ve slané vodě je však třeba dbát po každém
použití zvláštních pokynů k údržbě.
vii. Snadné ovládání – 5 rychlostí vpřed a 3 rychlosti vzad
Na stupnici je 10 LED diod,horních 7 je zelených, 3 spodní
jsou červené. Jakmile všechny
zelené zhasnou, znamená to, že
vstupní napětí baterie je nižší než
10,25 V, musíte lodní motor vypnout a
odpojit jej od baterie. Jinak hrozí
její nevratné poškození. Pouze
naše lodní motory mají stupnici s 10-ti
indikačními LED. Plánujeme také
uvést na trh model, který bude
kromě světelné indikace
obsahovat i zvukovou signalizaci.
Nová technologie velmi efektivně zabraňuje
zachytávání vodních rostlin na lodní šroub.
Klíčové kvalitativní parametry
• Rotor motoru – nabízíme velice kvalitní rotory které vydrží
nepřetržitou zátěž více jak 150 sekund
• Elektrická zásuvka – pokud není kvalitní, může v případě velkého
proudu dojít k jejímu poškození s negativním dopadem na funkci
celého motoru.
• Přívodní kabel k baterii – používáme kabely AWM, které splňují
veškeré evropské a americké standardy, dokonce ani při velkém
proudovém zatížení nedochází k jejich měknutí a zahřívání
• Vypínač – navržen tak aby vydržel 12 000 sepnutí
• Propojení – pro použití v oblasti silových kabelů používáme americký
AMP konektor